Wpisy z okresu: 10.2006

    Fuck!!!

    6 komentarzy

    Przez pierdolone nie dodanie tytułu, cała notka poszła się jebać. Ja pierdolę…
    W telegraficznym skrócie, bo nie mam siły tego pisać jeszcze raz:
    - w ciagu ostnich dwóch dni, spierdoliło się na mnei tyle negatywnych wiadomości, że maskara i wcale mi dobrze z tym nie jest;
    - nie cieszy mnie jakoś pierdolone słońce, które świeci mi w twarz;
    - wczoraj przeczytałem coś, przez co straciłem odech, bo jednoczesnie tak bardzo się przestraszyłem i poczułem dobrze… muszę z Tobą porozmawiać, muszę…

    Nie wyspałem się.
    Złapałem virusa (dzięki Aniś) przez gg.
    Mam problemy nadal z sondami.

    Tesknię za Tobą…

    Moje 3 A

    4 komentarzy

    Każdy ma swojego Anioła. A ja mam je trzy:
    S.
    D.
    A.
    I dziękuje im, że są, że ze mną wytzymują.
    Tak jakoś mnie naszło, nie przyzwyczajajcie się.

    Do Ciebie

    2 komentarzy

    Wróć.
    I zostań już

    Flash

    6 komentarzy

    Oj oj, gdyby sny były realne i tak wspaniałe jak ten dziś…

    Btw – Na kogo oddał/a byś głos gdyby wybory były dziś?

    PO – 55.56%
    SLD, UP, SdPL, Demokraci – 29.63%
    PiS, Samoobrona, LPR – 14.81%

    Przynajmniej tu sie zgadzamy…